OROZKO, INGURUAN DUZUN MUSEOA

Eguna: azaroak 6

Ordua: 9:00etan

Mendi-martxa

Historiaurreak mugarri garrantzitsuak utzi ditu Orozkoko paisaian, eta Kurtzegan da garrantzitsuenetako bat, jatorrizko kokalekuan induskatua eta altxatua. Jakingo dugu lerrokatze baten parte zela, eta bisita honetan zehar ikerketaren xehetasun guztiak ezagutuko ditugu.

Link-aren bidez egitea gomendatzen da, lekua ziurtatzeko. Guk emailak edo deiak jaso ostean link horren bitartez apuntatuko zaituztegu eta.

OROZKOKO HARROBIETAKO GALTZADA-HARRIAK BILBORAKO

Juanjo Hidalgo & Javi Castro

Eguna: azaroak 13

Mendi-martxa

Orozkon mendia dozenaka ekoizpen-jardueratan lan egiten duten pertsona askorentzako lantokia izan da. Ekoizpen-jarrduera horietako bat Bilboko hiribildua hornitzeko galtzada-harriak lantzea zen, beti eskatzen baitzuten galtzada-harriak Orozkoko harrobietatik ekartzeko.

ESKULTURA BERANTIAR GOTIKOA OROZKOKO HARANEAN

Jesús Muñiz Petralanda

Eguna: azaroak 20

Auzoen arteko ibilbidea

Haraneko baseliza eta eliza batzuetan ezkutatuta, badira orain dela 500 urte egindako irudiak, azken gotikoaren fase batean Behe Erdi Aroko teknikekin lantzen eta margotzen jarraitzen zuten irudimenezko artisauek egindakoak.

Bisita honek begiak irekiko dizkigu arte honi eta egin zen garaiari.

BIDELAPURRAK ETA HILTZAILE EZKUTUAK: GRANIZOTARRAK

Hitzaldia eta bisita: Aketza Merino

Eguna: azaroak 27

Auzoen arteko ibilbidea

Antzinako Erregimeneko mendeak aldaketa sozial eta ekonomikoen garaiak izan ziren, baita aukeren eta miserien garaiak ere, eta miserable horietako asko inoiz ez ziren pobreziatik ateratzen, nahiz eta lan handia egin; hori horrela, zilegitasun gutxiko beste formula batzuen bila irteten ziren. Bisita honetan, eleberrietako istorioak bizi eta haien ibileretako geografiaren zati bat ikusiko dugu.

Tags:

azken berriak: