OROZKO, INGURUAN DUZUN MUSEOA

Eguna: Azaroak 5

Ordua: 10:00

Mendi ibilbidea

Erlijiotasun naturalak eta mitoak bat egin zuten Santa Marina izeneko tokian, horregatik kristatu egin nahi zuen Elizak, baina alferrik. Oraindik ikus daitezke jentilak korrika egiten inguruko larretatik ondo begiratuz gero.

museoa.orozko@bizkaia.org , 94 633 98 23 edo museoan bertan.

Link-aren bidez egitea gomendatzen da, lekua ziurtatzeko. Guk emailak edo deiak jaso ostean link horren bitartez apuntatuko zaituztegu eta.

SOLSTIZIOAK ETA EKINOZIOAK OROZKO HARANEAN, GARAIGORTA

Félix Mugurutza

Eguna: Azaroak 12

Ordua: 10:00

Auzoen arteko ibilbidea

Orozkoko udalerriko ondare immaterialaren adierazpen ezagunenetako bat bertako biztaleek urteko ziklei harrera egiteko erabiltzen zitezten tradizio eta erritualak dita. Ohitura horien guztien errepasoa egingo dugu, eta, aldi berean, guretze berria den Garaigortako karobi handia eta San Martin jaia bisitatuko ditugu.

JAUREGIAK ETA ETXETZARRAK ZUBIAURREN

Maialen Aldekoa

Eguna: Azaroak 26

Ordua: 11:30

Hiri paseoa kaleetatik

Zubiaur Orozkoko udalerriko nukleo garrantzitsuena da, hiriburutza zerginak betetzen dituena. Hemen eraiki zituen Orozkoko burgesiak burdinolen, mendien eta maiztertza baserrien jabe zena, etxetzarrrak eta jauregi barrokoak zein neoklasikoak XVIII eta XIX. mendeetan.

Tags: